x
Pentru a asigura bunā funcționare a acestui site, uneori plasăm în computerul dumneavoastră mici fișiere cu date, cunoscute sub numele de cookie-uri. Majoritatea site-urilor mari fac acest lucru.Asa iți pregătim oferte mai bune. 
Produse Meniu

CLAUZELE CONTRACTUALE STANDARD

TERMENI & CONDIȚII


COMENZI ONLINE

Comenzile pot fi efectuate și fără crearea unui cont personal. Produsele adăugate în coș rămân acolo chiar dacă ieșiti de pe site, coșul fiind golit doar în momentul trimiterii comenzii.

Pentru a trimite o comandă trebuie să parcurgeți următorii pași:
1. Adăugați produsele în coș
2. Puteți să vă înregistrați în cont (sau nu). Dacă vă înregistrați, la comezi ulterioare nu va trebui să compelatați datele necesare, doar să vă logați în cont.
3. Introduceți datele necesare pentru plasarea comenzii
4. Alegeți modul de livrare
5. Alegeți modul de plată
6. Finalizați comanda
7. (Puteți să scrieți mențiuni în legătură cu comanda dumneavoasră în rubrica de mențiuni.)

 

PREȚURI
Prețurile produselor afișate pe pagina noastră reprezintă prețurile finale de cumpărare și includ TVA (taxa TVA este de 24%, valabilă în România). Prețurile noastre sunt prețurile recomandate de către producători.  Între modelele aceluiași produs pot exista diferențe de prețuri. Este posibil ca nu toate produsele să fie pe stoc. 

 

MODUL DE LIVRARE
Scopul nostru este ca produsul comandat să ajungă la dumneavoastră în cel mai scurt timp posibil. Din cauza acesta, începem procesarea comenzii imediat după primirea ei. Comanda este onorată numai după confirmarea telefonică (pentru confirmare vă contactăm noi). În cazul în care comandați produse indisponibile pe stoc, veți fi anunțat.

GLS
Timpul estimat al livrării este în jur de 3-4 zile lucrătoare. Livrarea la domiciliu este gratuită în cazul efectuării unei comenzi de peste 160 de lei; în situație opusă transportul costă 40 de lei.

 

MOD DE PLATĂ
În momentul acesta, plata se face în sistem ramburs, veți achita cash în momentul în care primiți coletul. Costul transportului se plătește la curier.

 

GARANȚIA PRODUSELOR
1. Pentru fisura ramei, sau ruptura oricărei părți de ochelari (în afara lentilelor, în cauza cărora se acordă garanție în funcție de model) din cauza unui defect de fabricație, se asigură 2 ani de garanție pentru produsul respectiv!


2. Pentru zgârieturi nu se asigură garanție la nicio lentilă! Modelele ImpactX® și ImpactRX® beneficiază de garanție pe viață, referitoare la rupturi, fisuri sau sfâșieturi. Deteriorările cauzate de calitatea materialului sau de metoda fabricației pot fi identificate și reparate într-un interval de un an. Pentru învelișurile de lentile AR Coating și Diamond Coating, precum și la lentile fotocromatice se asigură un an de garanție. Lentilele progresive pot fi testate 20 de zile. În acest interval de timp ar trebui să vă puteți decide dacă vă puteți adapta de lentilele fotocromatice. Problemele apărute în aceste cazuri trebuie semnalate la noi în nu mai mult  60 de zile, mai precis acestea trebuie să ajungă în acest interval de timp la producătorii din Italia!

3. Pentru fiecare cască de ciclism se asigură 1 an de garanție! Culoarea de înveliș la modelele FlouSeries este mai instabilă, decât la alte modele, astfel expunerea mai îndelungată la razele UV poate rezulta decolorarea acestuia. Această decolorare este normală, compania Rudy Project nu vă oferă garanție pentru ea!

4. Produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate, dar dacă totuși ar apărea probleme în legătură cu un produs Rudy Project, atunci aveți nevoie de următoarele:

• chitanța sau factura, primită la achitarea produsului
• biletulul de garanție ștampilat de vânzător, pe care a fost marcat numărul de înregistrare a produsului și data cumpărării
După acestea, produsul și actele numite mai sus (sau copia acestora) trebuie să ajungă, prin poștă sau personal, la magazinul în care a fost cumpărat, sau dacă a fost achiziționat online la reprezentantul oficial Rudy Project (contactul nostru găsiți AICI).
Dacă ați decide să trimiteți produsul prin poștă, vă rugăm să vă asigurați de atașarea chitanței sau/și al facturii, al biletului de garanție și ale unei decrieri referitoare la problema respectivă, persoana de contact (un număr de telefon sau o adresă de e-mail este necesară). Vă rugăm să vă asigurați că produsul nu poate suferi alte daune din cauza împachetării nepotrivite. Compania nu răspunde pentru deteriorări suferite în timpul transportului sau pentru lipsa actelor amintite!


5. În cazul în care produsul se consideră neadecvat standardurilor, acesta va fi schimbat/reparat în cel mai scurt timp posibil, apoi retrimis pe costul producătorului. În cazul în care produsul nu corespunde condițiilor de garanție, costul poștal este de 40 de lei. Vă rugăm frumos, în interesul vostru, nu trimiteți produse folosite sau puțin uzate, doar acele care au suferit deteriorări din cauza unui defect de fabricație. 

6. Pentru a beneficia de garanție, cumpărătorul trebuie să respecte instrucțiunile de folosire ale produsului care se vând cu termen de garanție conform: HG 786/96, 394/95.

 

CONFIDENȚIALITATEA DATELOR PERSONALE
Datele dumneavoastră sunt strict confidențiale și vor fi folosite numai pentru a onora comenzile de pe acest site.

 

RETURNAREA PRODUSELOR
Serviciul de retur este valabil atât pentru persoane fizice, cât și pentru persoane juridice care au achiziționat produse de pe rudyproject.ro.

Pentru a beneficia de acest serviciu, produsul trebuie să corespundă următoarelor condiții: 

1. Returul se poate face în maxim 14 zile calendaristice de la data ridicării/primirii produsului.

2. Cererile de retur sosite după 14 de zile calendaristice nu sunt luate în considerare.

3. În cazul în care au fost achiziționate mai multe produse de același fel, se poate returna doar un singur produs desigilat, restul cantității este acceptată doar dacă produsele sunt sigilate.

4. Produsul returnat trebuie să fie în aceeași stare în care a fost livrat (în ambalajul original, cu toate accesoriile, cu etichetele intacte și împreună cu documentele care l-au însoțit). Nu se aprobă returnarea produselor care prezintă modificări fizice, lovituri, zgârieturi, urme de uzură și/sau intervenții neautorizate etc.

5. Produsul returnat trebuie să fie însoțit de certificatul de garanție.

6. În cazul în care produsul returnat are ambalaj deteriorat sau incomplet, prezintă urme de uzură, zgârieturi, lovituri, șocuri electrice și/sau lipsește certificatul de garanție, ne rezervăm dreptul de a refuza returul, ce va fi comunicat după evaluarea prejudiciilor.

7. În cazul retururilor repetate (peste 2 retururi nefondate) ne rezervăm dreptul de a refuza acceptarea returului.

 

Cum se face returul?
Aveți dreptul de a trimite produsul cu orice firmă de curierat, însă nu răspundem pentru colete pierdute sau deteriorate în timpul transportului.


Notă! 
1. Împachetați produsul astfel încât el să nu poată suferi deteriorări din cauza transportului!

2. Atașați date referitoare la comanda inițiala, cod comandă, nume complet, adresă, număr de telefon și precizați un cont bancar (IBAN= fiecare cont curent are un număr unic de identificare, format din 24 de caractere).

3. Atașați o descriere amănunțită despre problema sesizată în legătură cu produsul returnat.

4. În cazul returului prin curier, costurile de transport sunt suportate integral de către cumpărător. 

 

Returnarea banilor
În cazul în care sunt respectate condițiile de retur, compania Rudy Project se angajează să returneze suma achitată beneficiarului în maxim 14 zile calendaristice de la recepționarea produsului.

 

 

Site-ul ANPC (Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorilor): http://www.anpc.gov.ro/