GARANȚIE
PRODUSELE RUDY PROJECT OFERĂ CALITATE LA CEL MAI ÎNALT NIVEL CU UN TERMEN DE GARANȚIE REMARCABIL
OCHELARI
Pentru fisura ramei, sau ruptura oricărei părți de ochelari (în afara lentilelor, în cauza cărora se acordă garanție în funcție de model) din cauza unui defect de fabricație, se asigură 2 ani de garanție pentru produsul respectiv - cu excepția ramelor de dioptrizare, adică modelele Maya, Impulse și Intuition, pentru care oferim garanție de 1 an!
LENTILE
Pentru zgârieturi nu se asigură garanție la nicio lentilă! Modelele ImpactX® și ImpactRX® beneficiază de garanție pe viață, referitoare la rupturi, fisuri sau sfâșieturi. Deteriorările cauzate de calitatea materialului sau de metoda fabricației pot fi identificate și reparate într-un interval de un an. Pentru învelișurile de lentile AR Coating și Diamond Coating, precum și la lentile fotocromatice se asigură un an de garanție. Lentilele progresive pot fi testate 20 de zile. În acest interval de timp trebue să vă decideți dacă vă puteți adapta la lentilele fotocromatice. Problemele apărute în aceste cazuri trebuie semnalate la noi în cel mult 60 de zile mai precis acestea trebuie să ajungă în acest interval de timp la producătorii din Italia!
CĂȘTI DE CICLISM
Pentru fiecare cască de ciclism se asigură 1 an de garanție! Culoarea de înveliș la modelele FlouSeries este mai instabilă, decât la alte modele, astfel expunerea mai îndelungată la razele UV poate rezulta decolorarea acestuia. Această decolorare este normală, compania Rudy Project nu vă oferă garanție pentru ea!
CUM TREBUIE SĂ PROCEDAȚI ÎN CAZUL UNEI PROBLEME?
Produsele noastre sunt de cea mai înaltă calitate, dar dacă totuși ar apărea probleme în legătură cu un produs Rudy Project, atunci aveți nevoie de următoarele:
- chitanța sau factura, primită la achitarea produsului
- biletulul de garanție ștampilat de vânzător, pe care a fost marcat numărul de înregistrare a produsului și data cumpărării
După acestea, produsul și actele numite mai sus (sau copia acestora) trebuie să ajungă, prin poștă sau personal, la magazinul în care a fost cumpărat, sau dacă a fost achiziționat online la reprezentantul oficial Rudy Project (contactul nostru îl găsiți INFORMAȚII DESPRE WEBSHOP/CLAUZELE CONTRACTUALE STANDARD).
Dacă ați decide să trimiteți produsul prin poștă, vă rugăm să vă asigurați de atașarea chitanței sau/și al facturii, al biletului de garanție și ale unei descrieri referitoare la problema respectivă, persoana de contact (un număr de telefon sau o adresă de e-mail este necesară). Vă rugăm să vă asigurați că produsul nu poate suferi alte daune din cauza împachetării nepotrivite. Compania nu răspunde pentru deteriorări suferite în timpul transportului sau pentru lipsa actelor amintite!
DUPĂ EXAMINARE
În cazul în care produsul se consideră neadecvat standardurilor, acesta va fi schimbat/reparat în cel mai scurt timp posibil, apoi retrimis pe costul producătorului. În cazul în care produsul nu corespunde condițiilor de garanție, costul poștal este de 40 de lei. Vă rugăm frumos, în interesul vostru, nu trimiteți produse folosite sau puțin uzate, doar acele care au suferit deteriorări din cauza unui defect de fabricație.
Pentru sfaturi sau întrebări în legătură cu garanția produselor găsiți la INFORMAȚII DESPRE WEBSHOP/CLAUZELE CONTRACTUALE STANDARD.